God morgon

Har varit dålig på att uppdatera här nu i helgen, sitter här och ska käka frulle. För att sedan åka och jobba :)
SKa bli kul, men ännu roligare blire efteråt för då åker jag hem igen så ska vi fixa lite i vardagsrummet.
Och packa...
För i morgon drar vi på kryssningen så underbart kul.
Älsklingen har börjat bli sjuk vi får se hur pigg han kommer vara men hoppas att han kommer vara pigg och glad. Vill ju inte att han ska typ få ligga i sängen hela kryssningen =/

Men det blir nog bra, han får väl ta det lite lugnt :P
Åker som sagt i morgon kommer inte bli någon uppdatering förns torsdag, jag kan lova bilder men kanske inte på torsdag men massa bilder kommer i all fall :)

Jag glömde säga en sak, jag är typ brun hårig nu :O

Ha det bäst!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0