Finns lite att stå i.

Ligger och tar det lugnt en liten stund nu med datorn och gluttar lite på tv. Har plockat ihop alla källsorterings saker och lagt in det i bilen så vi kan köra iväg och kasta det i morgon innan jag ska klippa mig. Ska bli skönt att klippa sig, sen i veckan ska Malin hjälpa mig med slingorna så man kan få känna sig lite fin i håret igen, just nu ser det hemskt ut enligt mig själv i alla fall.
Sen ska vi baka bullar i morgon jag och älsklingen, ska bli kul. Har inte bakat bullar på flera år tror jag. haha..
Nee om man ska fortsätta med att dammsuga och fixa, medans grabbarna är ute på sjön och fiskar.
Har faktiskt börjat få bort lite skit nu i huset så det ser lite bättre ut men bara lite.
Längtar tills allt blir klart så man får inreda och så pyssla sen :)

Hörs.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0