Det är storm inom mig

aa, det känns precis som det fast på ett bra sätt.
Skulle ha varit med Frida idag, men är så fruktansvärt trött och kände verkligen för att vara för mig själv idag och bara ta det lugnt och göra det jag vill.
Kände att jag ville ha lite tid för mig själv och sitta och fundera och bara vara, känns riktigt bra. Jag har en storm inom mig.
Har ni någonsin suttit och tänkt på allt roligt och fint som har hänt den sista tiden, finna minnen med andra ord och det tar aldrig slut sen med minnena så kommer pojkvän, vänner och familj fram och man bara känner hur bra allt är. Vilka härliga och underbara saker man varit med om och vilka underbara personer som man har i sin närhet.  Jag är där just nu, sitter och tittar på massa bilder och massa minnen väcker sig till liv inom mig och jag blir helt varm och glad. Jätte härligt känsla.
Var tvungen att slänga upp lite bilder på bdb http://susanne-w.bilddagboken.se för att dela med mig lite av några. Men hade mycket bilder så det fick bara bli de som kändes bäst, tyvärr hade jag nästan inga bilder på några vänner så det blev bara några som blev med på bild. Men ni vet vilka ni är i alla fall och det är det viktigaste :) <3

Funderar på att gå eller springa en sväng sen, får se vad det blir av med det.
Skulle vara skönt att få röra på fläsket lite.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0