Dålig service

Små söta korgar

Har precis kommit hem från jobbet, fick från rondellen så det blev en liten promenix väldigt skönt.
Har pratat med Frida i telen, ska nog vara med henne i morgon har inte setts på länge förut då snabbsvängen när jag missade bussen. haha.
Älsklingen kommer idag, han ska ta med sig lite kräftor, mums. Sen ska vi gå en sväng med sa vi så vi får se hur det blir. Men hoppas på en mysig promenad.

Har lagt ut en bild på korgarna som jag skrev om för drygt en månad sen att vi beställde plus en tvål pump och duschgrej från IXO House. Men tror ni att de har kommit än??
Nej det har de inte vi har inte hört ett ljud ifrån dem om vårat paket. Jag ringde till dem och tjejen i telen var dö spydig mot mig sen kopplade hon vidare mig till en som inte svara. Så provade jag att maila istället men de svarar ju inte. Det kallar jag riktigt dålig service så där ifrån ska jag aldrig mer beställa.
Så synd att det blev så för korgarna vill jag verkligen ha tvålpumpen finns på lagerhause, men inte korgarna och jag vill ha just dem. :(

Nee nu ska jag fixa med lite annat innan min snygging kommer :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0