Bussar går inte precis som man vill har jag märkt. haha

Hallå bloggen.
Sitter här har precis kommit hem från stan..Eller jaa jag kollade givetvis fel på busstidstabellen, eller jag kollade inte fel jag tog förgivet att det skulle gå en 459:a från sörping men jag kom bara till sörping för det kom ingen 459:a som ville hämta mig där. haha. Inser att nästa buss går om en timme, tanken slog mig att jag kunde ringa Frida och hoppades på att jag kunde komma förbi henne en sväng och vänta där.
Så det gjorde jag.
Sen fick jag typ springa till bussen haha. Hade ju sett grant ut om jag hade missat den.

Har varit med Malin idag <3
Satt mest och små prata och slappa i hennes lägenhet, gillar den lägenheten skarpt måste jag säga. :)
Sen blev det en lite runda på stan.

Har haft en jätte rolig arbetsdag idag :)
I morgon får jag reda på om jag får jobba nästa vecka också, HOPPAS :)
Sen direkt efter jobbet far jag hem till huset och min underbara älskling. Vi har inte setts sen i måndags morse och vi har typ inte pratat något speciellt i telen heller eftersom jag går och lägger mig tidigt så är han i full gång och gör saker så det blir typ bara ringa och säga godnatt..
Så det ska bli underbart att få träffa honom i morgon, har saknat enormt <3

Nu ska jag fixa lite sen sova.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0