Blir visst långhelg :)

Nu kommer en massa inlägg på raken men det får ni stå ut med.
Fick ett sms nyss om att det inte blir något jobb i morgon, för vi har inte fått någon information om hur vi ska göra med den nya filmen som kommit in. Och alla andra är klara så alltså finns det inget att göra. Så jag ska fara hem idag, så underbart att få komma hem till lilla huset :)
Martin har åkt på bihålsinflammation så han ska vara hemma i morgon så det blir nog att pyssla med huset då och i helgen, sen ta det lugnt och mysa :)

På måndag ska jag inte jobba på tidnings retur för jag har blivit bokat på vikariebanken i Åtvid av ett dagis. Nu undrar ni väl kanske varför jag är med i vikariebanken när jag jobbar i Norrköping, men det är bara för att det är bara extra jobb och ingen har en aning om hur länge jag får jobba vet bara från vecka till vecka hur det blir. Det beror sig på hur mycket de har att göra och hur länge de kör shift. Så jag har vikarie banken kvar för jag vet ju inte när det här extra jobbet tar slut. Och så tar jag bara bort den veckan jag vet att jag får jobba. Så i början av den här veckan visste jag inte att jag skulle jobba i vecan som kommer, och så var det någon som boka mig och har man tid uppsatt så ska man inte tacka nej.
Så jag fick prata med en på jobbet som har hand om personal och lägger upp scheman för jobb. Så det var grönt för henne hon förstod mig. Och vi pratade jätte länge om att jag vill jobba med barn och hon bara men säg till om du ska vicka någon mer gång för det är lugnt för oss.
 Den kvinnan är hur go som helst jätte kul att prata och diskutera med. haha. Blev kvar där en bra stund när jag bara skulle fråga om det var lugnt.

Nee nu ska jag packa och fixa så allt följer med hem som ska med.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0