Att ta vara på sig själv.

Är något man gör för sällan, i alla fall jag.
Även att jag älskar att vara med folk och umgås och sådär, så är det faktsikt  väldigt viktigt att man får vara för sig själv.
Att fundera och tänka lite, göra precis vad man känner för, ta det lugnt slappna av stresa ner.
Idag känner jag för att göra det.
Efter att jag har ätit ska jag gå en promenad, sen hoppa in i duschen och sen ta ett fotbad, ta hand om mina fossingar.
Det tycker jag är avkoppling att få träna och då känne rman sig piggare, att duscha är bara så himla skönt. haha, och man kan liksom stå och dröja i duschen. Sen så fotbadet är verkligen avkoppling och ned stressning. Jag älskar att hålla på med fötter i alla fal mina egna och min pojkväns fötter, åhh hans fötter är lena som en bebis rumpa eller vad man brukar säga.
Sitta i ett varmt fotbad, läsa något eller så sen fila och smörja in med olika saker, sen massera fötterna, jag själv tycker att det är hur underbart som helst. Vi har några krämer som är jätte bra jag lovar fötterna blir hur fina och mjuka som helst. Jätte gosigt :)

Kolla in lite senare så slänger jag upp bilder på krämerna och vart man kan köpa dem och sådär :)

Nu är det käk.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0