alone

Just nu är jag ensam hemma ligger i sängen och kollar på sing a long som jag spelade in. haha. Samtidigt som jag ligger och kollar runt på datorn..Har städat en hel den i huset, men det går nog inte att städa så mycket mer för det är möblerna från vardagsrummet som står huller om buller som gör att det blir stökigt. Men allt annat har åkt ut ur huset nu, skönt att de händer lite.
I morgon ska vi fixa i vardagsrummet lite, tyvärr är det långt kvar tills det är klart. 'men både jag och älsklingen längtar tills grov jobbet är klart så vi kan börja med den roliga biten att inreda och fixa. Vi har suttit och snackat massa ideér idag. Som t ex ska vi inte köpa någon tvbänk utan vi ska göra en själva som vi har spanat lite ideér till, sen likaså en byrå till loftet som vi kan ha typ underkläder. Eftersom det är snetak väldigt långt ner på väggarna så kan man liksom inte ha någon som är så hög så det är smidigare att göra själva. Det kommer bli grymt fint :)

Hoppas min älskling kommer hem snart, han skulle bara in till Åtvid och snacka med Andreas lite som inte mådde så bra. Så jag hoppas att han kommer snart.
Sen ska vi sova, väntar bara på att han ska komma hem. :)
Nu ska jag kolla vidare på sing a long.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0